Heb je even?

Bijna 2 jaar geleden… Zo hee, dat is snel gegaan!

Zo lang geleden plaatste ik hier mijn laatste blog. Een blog dat ik helemaal nog niet de tijd had gegeven om volwassen te worden, of zelfs puber…

En nu is er dan eindelijk het volgende stukje. Want opgegeven heb ik het nooit, het bloggen. Ik was alleen even gestopt.

Waarom?

Ach, heb je even? Je leest het de komende tijd hier. Achteraf bekeken was het heel logisch waarom ik 1 jaar, 8 maanden en 9 dagen niet heb geschreven. Ik werd begin deze maand erop gewezen door Daan Westerink. Raakte weer enthousiast, er borrelden allerlei verhalen in mijn hoofd op. En met de bloguitdaging van @EJPfauth is het feest compleet! De komende maand plaats ik in ieder geval vijftien blogs. Met al die verhalen in mijn hoofd ga ik ervan uit dat ik dat moet kunnen halen.

Wat belangrijker is dan die limiet halen, is het gegeven dat ik het bloggen – en daarmee ook een klein beetje mijn leven – weer oppak. Want ongemerkt is er een stukje van mij stil komen te staan in de afgelopen periode. En langzamerhand voel ik dat stukje gelukkig weer wat in beweging komen.

Leuk als je met me meeloopt.

Ik ben benieuwd naar je reactie.

IMG_3433

 

Geef een reactie

