Papa (6) – “zorg goed voor mijn meisjes”

Dat papa blij is met Marco als mijn partner, is vanaf het begin al duidelijk.

En als de kinderen hem in het ziekenhuis bezoeken vertelt hij van alles aan ze, mooi om te zien.

Op een avond zit Marco aan zijn ziekenhuisbed. Papa zegt: “Nu komt het op jou neer Marco, zorg je goed voor mijn meisjes?”. Papa draagt mijn moeder en mij letterlijk en figuurlijk over aan Marco. Wauw.

Marco antwoordt mijn vader dat hij die taak uiteraard en van harte op zich zal nemen.

En hij laat mijn vader nog iets weten – voor papa heel belangrijk: “Ik ga heus nog met je dochter trouwen, Klaas!” Papa vraagt “écht?” en zijn ogen lichten op.

Hee, Marco, vroeg je me nou zojuist ten huwelijk?!😉

foto mama en cuny

4 Reacties op “Papa (6) – “zorg goed voor mijn meisjes”

Geef een reactie

